Gebruikersvragen en problemen?
Waar je werkt met ICT en dus met computers, printers, tablets en smartphones, kunnen er ook vragen en problemen ontstaan omdat iets niet goed werkt of niet werkt zoals je zou willen. Daarvoor kan je bij ons terecht. Vanuit onze helpdesk, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur, kunnen wij je snel en meestal direct helpen je vragen te beantwoorden en je problemen op te lossen.
Teamviewer voor hulp op afstand
Het is in veel gevallen goed mogelijk dat wij je vragen om mee te kijken via Teamviewer voor hulp op afstand. Werk je op Windows, Mac of Linux maak dan daarvoor gebruik van onze Teamviewer module die je hier kan downloaden. Op een Chrome OS apparaat moet je daarvoor gebruik maken van de Teamviewer Quick Support App die je in de PlayStore kan downloaden. Neem telefonisch contact met ons op, zodat wij (in veel gevallen) direct met je mee kunnen kijken en de problemen kunnen oplossen of je vragen kunnen beantwoorden. Aan deze support werkzaamheden zijn kosten verbonden. Neem contact op over de geldende tarieven.
Vragen over G-Suite?
Rijs Solutions is leverancier van je volledige ICT omgeving met uitzondering van de G-Suite software. Als je vragen of problemen met G-Suite hebt, kan je het beste direct contact opnemen met fit20 Support.